Followers

Wednesday, August 3, 2011

Seri Pelangi Bergegar malam tadi..

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Kalau sape orang Puchong utama tahu la apa maknanya Seri Pelangi tu. Seri Pelangi tu nama penempatan aku. Umah aku iaitu Pansapuri Seri Pelangi. Aku pindah situ Nov 2009 lepas umah tu siap tok diduduki..

aku sayang umah aku tu beli pakai duit sendiri + duit hantaran kawin tu. tak dapat aku nak beli emas banyak2 pakai duit hataran kawin..hehehe ni dah melalut..Blog aku amik nama semperna nama penempatan umah aku la tu.

kes malam tadi, jiran next door aku gaduh anak beranak. kol 12 mlm tu..aku dah nak masuk tido dah..mula2 dgr maknya jerit2 en asben dah mute tv, sekali aku  nak tidokan zahra lengah2 cr hp lah apa kebenda..dengar dari umah sebelah kedebang debung bang bung...

takut aku..berdebar2 jantung aku..dah mcm ada hesteria dah..
nak tido dah susah dah..layan anak sampai..layan somi..sudah lewat mahu tido..1.30am..ajak en somi sahur dia tak nak..last2 ari nie tak bagun sahur...hahahah..

k.caw cendol

2 comments:

SeniKraf said...

susah jg kan kalau ada jiran yang tak menghormati jiran2 lain..apa pun banyakkan bersabar ye kak..:)

Amiizaa2001 said...

ishhh bahayanyaa....