Followers

Tuesday, July 26, 2011

Terima kasih kak mila dengan Hadiah Follower ke-200


As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...


strawbery2 nyum2 strawbery2 i loveu..aku suka nyanyikan zahra lagu nie..last2 dia panggil strawberi nyum2..layan je..
comel je topi nyum2 nie zahra pakai..muat2 je kak mila.dia panling happy bila saya bukak envelope tu..ibu nya xcited...

bag snoppy tu nak gantikan beg hitam saya selalu bawak gi keje isi bahan2 kasitan saya..sebab time lunch la time yang boleh mengait..

pouch kecik tu, saya nak buat tempat simpan buku bank dll dalam hang bag..saya sagat suka bawak bag, dalam bag ada bag..mcm2 bag ada dalam hangbeg..hehehhehe

kak mila zahra boleh jadi testimoni topi nyum2 akak amik la gmbr dia..tak kisah..

k.
caw cendol

2 comments:

Sisters said...

Comei jer zahra pakai topi strawberry nyum2 tu hehehe

btw, telekung budak tu size M labuh kain sarong 28 inci, labuh telekung (atas) 30"

Anonymous said...

cantik topi dia.....