Followers

Thursday, July 28, 2011

Mengait beg membeli belah

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

        
update : aku amik kat sini pattern nya.

http://www.purlbee.com/crocheted-linen-grocery-tote/2009/9/3/whits-knits-crocheted-linen-grocery-tote.html


 ini la hasil kaitan aku/ hasil crochet aku = shopping beg. banyak kisahnya

hook : rose yang no 3/0 3mm kot
benang : Nona

aku rasa hampir 2 bulan kot aku buat ni. pattern aku google je..nak sangat buat amik. amik rasakan. buat tak siap2. Tapi alhamdulillah berkeras tangan yang allah berikan, kesabaran yang nipis mcm kulit bawang dan keterujaan mengait nak tengok. akhirnya siap gak. without sentuhan terakhir tu gmbr tu..

mana nak siap cepatnya. aku kait time lunch kat opis je..kalau kat umah, time tak masak aku mengait..kalau semua keje dah siap baru aku pegang hook dan benang..

best tau kalau dah nak siap tu..cepat2 buat..tapi aku derhaka dengan pattern tu..orang tu kata 16 inci aku buat 10 inci je..tak sabar wooo nak tg hasilnya...hihihihihih....tu keliling tu aku nak taruk bunga..pastu konon2 kat tengah2 perut beg tu aku nak letak bunga besar..konon2 nak reka bunga sendiri..tengok je nnati yek bunga tu tengak buat..berkedut pulak bunga tu...hihihihi

pattern nnt yek..kertas yg aku print tu kat umah tertinggal tak masuk dalam beh..hihihih..

k. caw cendol dulu..
dah time lunch ni nak siapka..

No comments: