Followers

Thursday, July 7, 2011

Beristirehat di KONdo TNB, PD- Siri 2


dari kiri : ayah, ibu. e-cah(mak jang), kat belakang e-cah adik (atikah/ mak su), aku & zahra, akak aku su (mak lang), atas su tu, yam (mariam/ mak mok), pakai pelampon tu tijah (mak tam).    
 ini baru sebahagian keluarga aku..hehehhe.. aku adik badik mmg panggil nama je..tak tahu nape..skak sulong je kami panggil kakak..dgn adik (adik bongsu) panggil kami akak Nama..lain semua rock..heheheh

yang xde :
kakak dengan abg dee ( kakak exam) sambung belaja..
ali dengan kak liza dan baby hamizah (family abg aku)
as(akak aku kojo)
usop ( adik )
yunua(adik)

cuba korang kira bape org adik badik aku..heheheh dgn yg kat gmbr atas tu...hehehehe
BIG family...

 



babah nak panaskan badan nak masuk air..anak dah masuk dulu..

tangga lagi

cobaan nak berenang kat tangga


peace no war!!!


baju NIKE tu aksi terlampau..makcik2 zahra yg perasan-an

menyebok je budak kat bahu nie

acara lari kanak2..atuk mana hadiah..hadiah ditangguhkan sampai trip thn depan..

acara lari pompuan besar..aku berat woo nak lari..aku akhir skali..mmg  berat..kaki kan jerlus masuk dalam pasir tu..susah woo nak lari..    



No comments: