Followers

Friday, July 22, 2011

Benci

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

huhuhuh..aku benci la..aku terlampau pelupa..semalam nak cas bateri kamera..melayan si kecik aku lupa nak cas...huhuhu bosan pulak aku..

malam tadi aku berdua je dengan zahra...balik keje semalam berjimba2 dengan zahra gi IOI Mall. Saje nak jalan kat Daiso. gi kamdar jap. nak beli kain buat baju raya, mak ai tak terpilih aku..xpe survey dulu nanti dapat fund baru beli..aku gila gi daiso, nak aku beli satu kedai tu..last2 kat daiso beli bateri remote astro je..hehehe jadi la..poket nipis tapi nak bejalan..jalan je la aku sampai penat..

sampai sana dekat kol 6 lagi 10 minit kol 8 baru balik. 5-10 minit sampai la umah..terus solat magrib.lepas solat makan nasi dengan kari kepala ikan yang dah masak kelmarin, panaskan itu ini. Makan 2 orang dengan lahap mcm harimau kebuluran...hehehe..layan..

lepas dah kenyang ngantuk..solat isyak ajak zahra masuk bilik..malam tu kami tido macam kambing..sebab dah tak larat dah nak layan zahra mandi bagai2..buat crochet projek yang dah lama terbengkalai.....alamak benang abis la pulak..zahra jom la tido ibu dah ngantuk..tanya dulu zahra nak susu? nak bagus..buat susu 5 oz dia layan dengan hayal..mlm tadi satu malam aku tak BF zahra.. sian dia..aku pon tengah berusaha nak putuskan susu..

tengok la malam nie mcmn..zahra tido tempat dia..en asben balik zahra dah sebelah aku..aku mmg tido mati..babah kata..zahra dah bocor..alamak sblm tido aku tak tukar pampers..dengan kerjasama en asben amikan pamper dan suar zahra..aku tukar la dengan keadaan mamai tu..abg kol bape nie? 2 pagi..mak ai en asben aku balik 2 pagi...huhuhuhu..dia balik lewat bos2 dari hongkong, tah lagi dari mana turun M'sia..disebabkan dia dah naik pangkat dia la kena entertain bos2nya. Kami sekeluarga redha je la..huhuhuhu..

k.
caw cendol

No comments: