Followers

Thursday, July 21, 2011

Kenduri Doa Selamat.

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Tanggal 17 Julai 2011 en asben telah mengadakan kenduri doa selamat di rumah PIL, kat Selesa hillhome. Sedara mara terdekat dan kawan telah dijemput hadir.
Tapi wakil askar dari Ampang non ado..mereka semua kesibukan dengan jemputan kenduri kawin..dan ayahnda aku menghantar adik ke poli Sabak Bernam. Dik, ko poli sabak kan? tah akak pon lupa dik..hehehehe

tujuan kenduri ni, sebab en asben kenaikkan pangkat. biras aku nak bsalin dan adik ipor aku cik yah tu gi China..harap2 semua selamat.

yang bawa bacaan yassin dan Doa selamat, ayah kepada suami sepupu asben..best gak ayah si daniel tu..mmg syahdu la..Jarang2 buat kenduri proper kat umah PIL..

menu hari tersebut :

nasi ayam : en asben yang masak nasi lebih dari 5kg..periuk bosau tu...
udang tomyam
sup ayam
sambal belacan
ulam-ulaman
ayam(versi MIL)
minum air rebina kegemaran zahra..

sekian, berita yang dah nak basi. wartawan melaporkan..gambar minggu lepas tak upload lagi sebab bateri kamera semakin melemah je..keje nak cas je..uhuhuhuh

k.
caw cendol..

1 comment:

Amiizaa2001 said...

untunggnyaaa hubby pandai masak.....:)