Followers

Thursday, July 14, 2011

Aku pengikut yang ke-200

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

ini cerita dua hari lepas..aku BW..sekali aku sesat kat blog kat mila.. Nama blog dia My Day My Passion.
aku explore2 blog ni...Wow..best..ada pattern. ada toturial pasal jahitan..memang sesuai sangat dengan aku yang tengah servey2 nak beli mesin jahit nie..banyak idea aku boleh buat bila aku ada mesin jahit nanti..best2...best2..









tak sangka aku kak mila ada nak bagi aku sesuatu sebab aku yang ke-200. Insya Allah apa yang kak mila bagi nanti aku masukkan kat blog.

aku suka sangat bila jadi yang terpilih ni.Mungkin rezeki aku kot masa tu..sebab aku mmg jarang jadi yang bertuah ke menang ke..

anyway..thank kak mila sebab buat blog yang ada ilmu macam tu..sape2 terbaca entri nie..jemput la ke blog kak mila ya..

k.
caw cendol...

No comments: