Followers

Tuesday, March 29, 2011

Wishlist aku

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

ni apa kebenda yang aku nak tahun nie..harap terlaksana..ada kaitan dengan link ni

  • mesin jahit
  • laptop
  • jam baru / baiki
  • mixer Faber
  • nak tukar kancil putih kepada oren..Howleng ar!!!!

nanti kalau ada rasa2 nak pape lagi nanti bila2 tambah la..
k.
caw cendol!!

6 comments:

Amiizaa2001 said...

caiyork.....:):) hehehhe....mesti tercapai semua wishlist itu...amin:)

Azian & Zaini said...

ti...aku pun tingin nak dpatkan mesin jahit, nak ambil mak aku punye kat kg mak aku tak bagi pulak...

~fatin~ said...

ari tu pun aku bukan main lagi nak msein jahit sampai merajuk2 ngan laki aku.. bila dah ada usik pun tak.. huhuhuh...murah jer beli singer..

Yaati Nor said...

ten meh mesin jahit ko..siap kot 2 3 pasang baju kurung klu ada mesin jahit

~fatin~ said...

boleh ajar aku menjahit ti.. bila boleh mula..??? hehehe...

Yaati Nor said...

jom ten kita menjahit..tiap2 ari jumaat pun ok..bila dah sampai time nak menjahit tu ko bawak la mesin jahit dtg opis..ok what..