Followers

Friday, March 4, 2011

Tanah Runtuh kat umah ibu kat ampang

Ini keadaan belakang umah keluarga aku kat ampang..kesina ayah..huhuhu..
As Salam, Hai semua..mari dekat...mari dekat..

pagi tadi aku dikhabarkan oleh sms dari adik aku..tanah runtuh kat umah..haaaa..
aku punye la terkejut.Teruk ke?bila jadi?mcmn blh jadi?

adik aku tijah kata, teruk la juga. semalam penyewa ayah dah bagi tahu, tanah dah mendap. tijah kata ayah nak buat konkrik tah hape bagai2 pagi nie...mlm tadi hujan..pagi nie tgk2 tanah dah runtuh..sedih aku.. tanah runtuh nie pernah terjadi masa aku kecik2 dulu..pastu nie jadi lagi..

untuk pengetahuan korang aku dilahirkan dan dibesarkan di Ampang @ Kg Tasik Permai...tu aku rs Touching lebih tu..
situ la tempat aku berak kencik..main mak..mak..main masak2 maggi masa kecik2 dulu..tempat aku panjat pokok jambu air...pokok mangga..haa hape lagi? semua la..

terus aku SMS En Asben nak blk Ampang balik keje nie..ok dia kata balik la..mlm kang aku balik la ke Puchong.


aku selalu nak balik ampang mst aku kata nak balik umah ibu..nape aku tak kata nak balik umah ayah yek..ibu lagi dekat dihati ko..klu ayah baca jgn kecik hati yek ayah,,hehehe apa aku ni lari tajuk pulak..

k.la nnt tulis panjang2 nnt nangis..uhuhuhu

caw cendol!!!

3 comments:

Nota Put3 said...

nak sambung cite si yati ni...sejak si yati berkahwin ni... sunyi rumah ampang tu... nak tahu nape... suara merdu dah tak dengar korang nak tahu...yati ni anak yang baik lagi rajin... suara yang selalu menceriakan keadaan dirumah ampang siapa lagi...yati la..

Yaati Nor said...

lagi kita sedih unti kata mcm tu tau..ai dah kawin untie..klu ikutkan hati..baik ku duduk je dgn ibu dan ayah..huhuhuhuhu

Azian & Zaini said...

wah....semangat rindu2 an kat kg halaman kan....itu la yg aku fikirkan ti, sib baik kg ko dekat eh...aku ni jauh berjam2 gak la nak balik...hahahha
BTW semoga semuanya selamat ok