Followers

Tuesday, March 22, 2011

Potty Training

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

zahra sejak 2 menjak nie, payah na nak pakai pamper..kejap nak Cloth diapers la kejap xnak pakai la..sampai bergaduh2 aku dengan dia..malam tadi dia xnak pakai pamper dan cloth diapers dia..dia nak 'bu nak cing' aku paham la dia kat nak kencing..ok jom gi bilik air...ye ye dia cangkung dalam bilik air tu..aku tunggu punye tunggu xkuar2 pun kencingnya..mana zahra kata nka kencing, aku tanya..ok la cebuk la, xkencing pun..dah cebuk aku lap2 palai la baju dengan seluar, tak pakai pampers ko!!! potty training la niat aku...

skali dia di la depan TV kat main kat stool depan TV skali, dia panggil, bu bu...aku tgk dah banjir dah..huuuuu geram aku kena la cubit cik pit dia nak ajar, ibu kata nak kencing cakap..jenuh la mengelap...
pas cebuk semua baru dia nak pakai pampers..SEKSA NAK PAKAI PAMPER skrg nie...baru 20 bulan aku kata dengan dia tunggu pandai cakap la baru potty training..


k.la kita tengok malam nie mcm mana peel dia..
caw cendol!!!

3 comments:

Azian & Zaini said...

ti...tak pe la slow la ajar, cam anak buah aku la kan...maknya start ajar time dah nak masuk 3 tahun.
member cina kat ofis ni pun sama, dah masuk 3 tahun terus stop pakai pampers pasal time tu dah pandai ckp

alin said...

hihihi..cian..maybe dia xbleh nk tahan..tu yg dah banjir.. ;p

Yaati Nor said...

nnt 2 thn ++ dah pandai sikit aku dah nak start training dia yan..akak aku 2 thn dah ajar dah anak2 dia....
rossa : maybe la kot dah tak tahan..