Followers

Friday, March 25, 2011

Lipas yang haus

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

lipas haus aku haus...

lipas haus berlaku pagi ni..sesampai2 je aku kat opis..mcmn aku tahu lipas ni haus...
hahahahah nak jadikan cerita lipas haus aku pun haus sampai2 je opis pagi tadi...aku minum la air dalam cawan mmg khas untuk air kosong kat opis ni..cawan aku mmg bertutup, tapi ada lubang udara/asap org panggil..sedang asyik aku angkat cawan tu ke bibir aku yang mongel ni..aik!! apa kebenda rs gerak2 kat bibir aku nie...nah!!! amik ko sekor lipas kecik yang sedang menyelamatkan diri dalam cawan tu...nasib dia kat bibir aku je...klu dah tertelan mcmn?haaa jwp?

kesimpulannya..sebelum balik umah pastikan cawan di opis anda kosong,klu ada air pun pastikan lubang udara/ asap tu tertutup rapi..
supaya tragidi nak tertelan lipas ni tak berulang lagi...huhuhu..nasib aku cool je lipas kat bibir...hehehehhe
bukan lipas besar pun...lagi pun aku tak takut serangga atau pun apa binatang..heheheheh..ada sape2 fobia lipas?sila angkat tangan?tapi geli geleman la juga..abih aku sabun licin2 cawan tu...

k.la.tu je cite pagi nie..
caw cendol!!!

6 comments:

Nota Put3 said...

Kira menjadi le "5S" tu...nasib baik sianak lepas kalu sibapak lipas aduh-aduh... geli bangat...

Yaati Nor said...

hahaha tu la psl..bila dah clear semua..xtempat tinggal pulak lipas nie..fenin2...

Azian & Zaini said...

la....apsal tak basuh bila time nak balik?ish memang cari nahas ni, heheheh sib baik mug aku simpan kat dalam drawer, tiap kali nak mimun mesti kene basuh dulu takut jadi kes macam ni la...hahahah

sweetie siti said...

kalo tertelan lipas tu, ko dah jadi lipas man yat.. tak sia2 ko jadi superhero..

Yaati Nor said...

mug air kosong je pun..klu yg air manis mmg basuh sblm balik...heheheheh

"bitterheartfly" said...

mak aihh, gile cool..tgh bygkan if cicak yg ada kat dlm mug tue..eee..nyeri..