Followers

Tuesday, March 1, 2011

Ipoh Station Antique Cafe

Sila layan Gambar2..Mat Gebu misti suka cafe nie..

Lokasi : Ipoh Station Antique, Puchong Utama

Tarikh : 27/2/2011

Masa : 9 pagi (breakpes)









Model saya bagi pinggan magkok bunga kangkung..

Nasi lemak sambal kerang dengan menggunakan pinggan bunga kangkung

6 comments:

Amiizaa2001 said...

cantek...akak pon sukaaaa:)

Yaati Nor said...

gi la kak cafe tu..mknan sedap pon sedap.. nampak kat tepi jln kat sblm naik klinik kesihatan puchong tu bt 14 tu dia sblh kiri klu dari putrajaya

~fatin~ said...

ti.. pinggan mangkuk tu ada jual ke kat kedai tu...

Yaati Nor said...

xde jual perhiasan je

Zura Baharudin said...

meriah si zaraa kalau berjalan eh.. hehehe

Yaati Nor said...

ms nie bwk dia tak bgn tido lg.so, tak mandi pg lg..bila dah comot2, basuh la tangan..dah tahu kat mn sinki tu keje nak gi basuh tangan je...padahal modusoprandis dia nak main air..ibu dah tahu sgt dah taktik zahra dengan air...