Followers

Thursday, August 12, 2010

Menang Contest aksi si manja di playground - Cloth Diaper.love..

hai..dengan gambar yg dipertaruhkan..zahra menang akhirnye contest seperti dibawah nie..tak sangka la..ini membuatkan ibu zahra lebih rajin nak cr contests yg senang2 dan ada harapan tokmenang..

ini hadiahnye..!!!

Terima kasih.mom2muzz aka kak mazlyna..kredit to kak mazlyna sbb anjurkan contest






gambar diatas gambar baby mom2muzz muzfirah aka kwn2 baby zahra gak kat alam siber nie..hhihiihih




Hai Semua!!! Mari dekat..Mari Dekat....

nak tahu apa cerita?ini contest aksi si manja kat taman pemainan...sape anjurkan...? blog mom2muzz @ kak mazlyna...


nie org yang sama tau...

kak mazlyna nie saya sllu follow blog mom2muzz.. blog yg lg satu nie baru rajin2 nak follow nie..saya pun Fully Breasfeeding MOM baby nak masuk 14 bulan..dia adalah kwn2 y
g tersenarai kat blog saya..heheheh




gambar di atas gambar baby zahra yg berusia 13++bulan..masa nie gi Fraser Hill..Kat fraser Hill nie juga tercetus kenangan terindah ibu, zahra, babah dan family babah..sbb zahra dah jln time nie..dia wat 2-5 langkah ala2 ketam pun ada.. seronok sgt ibu tgk zahra jln sayang...yg paling trajis babah emosional bila zahra jln..bergenang2 mata babah tgk zahra jln...aku tak blh lupe kan kenangan nie..dan kenangan fraser Hill..sbb blk dari Fraser Hill aku muntah2 dan deman MC 2 hari..sbb perjalanan yang berliku2..mgkn tak de kali ke2 bagi aku untuk fraser hill.Wallahualam..








No comments: