Followers

Thursday, August 5, 2010

batuk, selsema..bdn dedar..

4/8/2010 rabu- smlm bawak zahra gi poliklinik az-zahrah..amik ubat stanby sblm dia demam..xpenah lg kot dia deman panas sgt2 plg2 pun dedar je kot..tp agak teruk gak selsema dia sampai meleleh2 blh jilat2 lg..huhuhuhuh...batuk..doc cek, eh doc kata dia ada lelah ke..aku dah cemas dah, gi bdua je dgn zahra..aku ckp la xde doc..pastu je zahra batuk..ok2..bukan lelah doc kata. kahak dia byk sgt..tp dulu ms dia bape bln penah amik gas..ibu aku kata jgn skali2 amik gas nnt terbiasa..huhuhuh..mn la den tahu...doc kata amik gas..aku pun ok jom amik gas..perubatan xde mslh sbb aku panel..

smlm gi az-zaahra dapat doc pompuan yg aku rs dia ohh sgt bagus..sblm nie dpt doc lelaki, doc laptop aku panggil..hehehe cek kejap je..yg doc smlm nie..dia dgr dada zahra teliti..puas hati aku..

aku ckp la doc sblm nie zahra dpt ubat batu hitam tu..doc jwp salah tu ubat tu..xssi untuk kanak2..huhuhuh apa da doc sblm nie..

p/s : gi poliklinik az-zahra..nurse panggil nak masuk..nurse : zahra!!
hahah sume org toleh kat aku..hihihihih nama anak sama dgn klinik..

1 comment:

openid said...

Zahra ni kalau tak silap maksud dia bunga kan?