Followers

Thursday, August 19, 2010

Gi Penang..



salam..isnin selasa 16,17 ogos lps aku mencutikan diri..gi penang ikut En asben gi OS..sambil balik kg abah dia skali...gi la melawat makcik asben dan nenek dia..





penatnye tak yah ckp la...tp aku telah merindui roti john beli kata baram(baazar ramadhan) kat tg tokong..huhuhuh..sedap weh..mkn ms tgh mamai pun layan..

so far dlm pejalanan pergi blk zahra ok tak meragam sgt..sket tu biasa2 la...on the way blk Penang-Ampang(umah parents aku) hujan sepanjang pejalanan..

klu gi penang mst mkn durian Uncle lois belikan..siap tapau lg durian tu..nasib spjg pejalan hujan..jadi bau durian xde la kuat sgt..amin..sebenarnya En asben tak suka sgt mkn durian tp trip kali nie dia telah ketagih mkn durian..pak cik asben kata tu durian ganja..sape tahu D berapa durian ganja tu yek?nak cr kat KL plak..

dan trip kali nie paling menarik aku rs..sejak kawin 2 thn nie 1st time aku gi beli jeruk kat pasar dekat2 dengan KOMTAR tu..pasar Bows..apa tah tah hinggat...best la penang trip kali nie..dok kat hotel dia je tak best sgt..hotel copthorne..mcm dinasti hape tak hotel dia..klasik china sgt..tak minat..

overall sume terbaik..

No comments: