Followers

Friday, August 20, 2010

cerita semalam dan lipas kudung..

semalam berbuka puasa ala kadar je..kol 10 baru mkn nasi woo...sedih aku rs nak menempuh hidup malam tadi..En. asben demam panas..blk keje terus bersilat wat bubur untuk babah dan zahra..buat satu jenis je senang tok 2 orang mkn..

pastu sambil bubur masak tu sempat la pulak aku curi masa wat perabih roti dalam peti ais..transfom jadi puding roti bakar..sedap..tp aku tak sempat amik gambarnye..ari nie blh amik kot sbb ada balance lg..tu pun sahur tak sempat nak rembat puding roti tu...huhuhuh..sahur pun makan nasi sambil mata pejam..macam mano la tu..huhuhuh..makan sambil tido sorang2 pagi tadi..

sempat la gak aku wat ayam aroma Mat Gebu..mat gebu wat daging aroma..aku tukar ayam..goreng sayur sawi sume tok aku je mkn..alhamdulillah masak siap walaupun kelang kelibut masaknya..

dapur tak siap kemas mlm td lepas solat maghrib, mandi2 sama zahra skali..bwk En Asben gi klinik..woooww demam dia sgt tinggi 39.8..panas bangat..sian abang kat umag sorg2..huhuhu..
dah balik klinik si kecik zahra plak taknak tido..waduh2..gawat nie...dah la dapur tak komeh lg..dia plak tak nak tido..dia pelik sllu nak tido ibu dgn dia je..mlm td..eh nape babah ada kat sblh dah tido awal nie..main2 plak nak tido..geram aku..rupo2nye poo..poo..dah tido kan dia biasa la kau pun hanyut bersama..mujur tersedar 10.45..haaa terjun dari tilam terus gi settlekan rumah..dapur harus diberskan..dan sidai kain..mcm biasa la tido kol 12 pump susu siap2 bgn kol 5 sahur baru nak solat isyak..huhuhu..

mana lipas kudungnya..huhuhu yang tido kol 12 tu la...tp stady je gi keje..hehehehe..mahu nye..plan ari nie..gi susukan zahra kol 1.30pm blk opis..apa lagi kodok tido smlm..hehehehe

No comments: