Followers

Wednesday, November 7, 2012

Ummar 4 Bulan

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Konon2 hari nie nak update tumbesaran ummar..hehehe macam tumbesaran pokok pulak guna perkataan tumbesaran nie..Apa-apa je la yek..

Buat setakat ni, Ummar sangat bijak berborak seawal 5.45-6.00 pagi dah bagung tido..bila dah bagun tido mulut dia pot pet2 sambil isap jari jemari dia..Di belum pandai mengiring lagi..kalau mcm zahra 5 bln baru mengiring..Tapi dia menyarap kepala sangat tegak..Ummar malas nak berdiri sebab kaki kecik badan besar kot..Last timbang 5.9kg..

skrg Ummar suka main air liur, tak tahu la xdapat makan apa masa ngandungkan dia..abis rambut aku hampir2 nak botak..huhuhuh..suka hisap jari..walaupun aku tak bagi dia isap jari tp dia nak gak isap..cam no?meh layan gambar bam bam..





3 comments:

NoEn said...

tembamnya

Amiizaa2001 said...

comelnyaaa:)
zara nampak mcm kakak2 :):)nampak matang.......

Azian & Zaini said...

ti...tembamnya dia,huhu....comel hisap jari bila tido