Followers

Monday, October 29, 2012

Kesihatan

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Khamis lepas aku MC sebab selsema dan macam nak demam tapi tak demam pun..Yang demam Zahra & Ummar.

Mula-mula Ummar kena selsema je pastu mula dari sabtu dia dah ada batuk berkahak..Kesian sangat baby sekecil Ummar baru 4 bulan dah kena batu berkahak. Disebabkan dah makan ubat beberapa hari, malam nie nak bawak dia gi klinik balik. Kakak zahra dah tunjukkan tanda-tanda nak hilang batuk dia..

Bila badan Ummar panas tengah malam dia akan menangis menjerit-jerit..kesian sangat bagi susu tek semua dia tak nak..badan dia panas lepas tu berpeluh-peluh..Masa zahra dulu masa umur macam Ummar xde demam macam ni..sian sangat..

Mungkin kesakitan aku dan anak-anak disebabkan kelalaian aku kepada pencipta..Ya, Allah Ampunkanlah dosa-dosaku dan keluarku..Amin..

4 comments:

erin said...

alaa, kesiannye umar, aish pun tgh batuk berkahak jugak sekarang ni, nanti klu pergi klinik, mintak doktor ajar tepuk fisio eh, boleh longgarkan kahak dalam paru2, i'allah baby muntah keluar kahak nanti, selalu buat kat Aish, berlendir je dia muntah, kurang sket kahak dia ;p

nur said...

Semoga anak2 cepat baik... mama pun kena jaga kesihatan :)

Yaati Nor said...

tq kak nur..
psl tepuk fisio tu kat blog kak nur ada baca tp saya tak sabar nak menepuk sampai stgh jam..heheh..semalam gi klinik doktor kata dada clear..kahak dari selsema tu sangkut kat tekat tak blh kuar

Azian & Zaini said...

tak apa la ti, dugaan...aku pun tengah batuk2 ni