Followers

Sunday, January 20, 2013

Travelog 2013 - Cameron Januari 2013 - Part 1

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Percutian pertama kami dalam tahun 2013..Aku booking Banglow TNB..bukan senang nak dapat woo..agaknya tarikh yg aku mintak ni time budak baru masuk sekolah, tu sebab dapat kot..Alhamdulillah dengan rezeki yang dikurniakan..

Memang rasa nak gi lagi..Aku dapat Banglo Sharples.kat tanah rata dekat dengan padang golf cameron..





Ini family corner
 sebelum sampai banglow tu singgah dulu minum teh..lepas je siap bergambar, hujan pun turun dengan lebatnya..lama gak kami lepas kat Bharat teh ni sebab hujan..
sempat lg buat keje tu..My En Asben..dari belakang sudah..Bakal jutawan ni..Buat keje walau dimana anda berada...
halam banglow..siap ada taman mainan..suka anak2 buah aku..
Ummar sorang je beri kerjasama tangkap gambat kat ladang teh..yang lain..xde kerjasama untuk bergambar
halam rumah juga
Ummar dah mkan..sejak dari 28/12/2012
Masa kat cameron Ummar mkn bubur nasi campur carrot dan sayur baby kaitan..xletak garam pun..
Ummar sangta suka makan..Amon
Ini jalan masuk taman apatah nama dia kat Pekan Tanah Rata.

Ok..caw cendol..nnt..sambung lg..


3 comments:

aisyah nor said...

selamat model umah api tu x nmpk muka.. hahahaha

Yaati Nor said...

hahah tu la psl..ko jgn hasat dengki ye..kamu xde ditempat kejadian..

Azian & Zaini said...

wah....bestnya cuti2 malaysia awal2 taun gitu..pasal jutawan tu kan, aku doakan biar betul2 jadi ye :)