Followers

Tuesday, January 22, 2013

Ummar : 6 Bulan 3 Minggu

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

diam tak dian Ummar dah nak masuk 7 bulan beberapa hari lagi..

Hari Jumaat sabtu lepas aku tinggal bertiga je dengan anak-anak. En Asben tak de dia ke luar daerah ada team building..Hari sabtu lepas dah kemas umah dan bagai-bagai siapkan zahra dan Ummar..tiba giliran aku pulak nak bersiap..

Biasa la aku bersiap nak kemana lagi balik Kg la aku..hahah jauh sgt kampung aku ni..nak balik Ampang hihihihih..tengah bersiap-siap aku letak Ummar depan Tv dalam mode bertenang dia..Nyarapkan dia, kalau baringkan dia nanti mengamuk macam dah tak de hari esok..Ganggu pulak aku nak mandi..heheheh..

Tengah nak gi mandi aku tengok eh Ummar tergolek..Aku bangga la hai..Ummar dah boleh berpusing..dah pusing tu, aku betulkan la balik..dia pusing lagi...Wahh ibu bangga dengan Ummar..Budak Bijak Pandai...Apa lagi SMS En asben..bagi tahu..Babah Miss that moment En Asben kata..Pastu babh miss juga Ummar dah tumbuh gigi pertama dia gigi bawah belah kiri..

Ingat la bila gigi pertama Ummar tumbuh..pastu gigi lain dah tak kira dah..hahahah..ini la perkembengan Ummar..Terima kasih kawan-kawan yang mendoakan Ummar..Kawan doakan Ummar supaya blh menyarap sendiri pulak ye...


Rabbi Yasir Wala Tu'aassir Ya Karim..






No comments: