Followers

Friday, December 7, 2012

Perkembang Ummar

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Lahir 28/6/2012

Berat :2.76 kg
Panjang : 47cm
Lilit Kepala :35cm

1 bulan
Berat : 3.9 kg
Panjang :51cm
Lilit Kepala :36

2 bulan
Berat :5.4kg
Panjang :57cm
Lilit Kepala : 39cm

3 Bulan
Berat : 5.9kg
Panjang : 60cm
Lilit Kepala : 40cm

5 Bulan
Berat : 7kg
panjang : 65cm
Lilit Kepala :42cm

ini budak baik yg comel bam bam..
aku rasa nak gigit je..




Ummar 5 bulan steady je..tak buat pape pun lagi..dia ckp dengan ibu dia nie..chill la..hohohoh..kamu tak menyarap lagi syg..zahra dulu 5 bulan dah boleh menyarap..   Bila fikir2 balik macam mana la anak omak nie nak nyarap kojo a tido yo memanjang..sgt sukar nak dgr dia nangis..sebab dia sangat sabar..kalau agak-agak lapar atau dahaga dia paling sedap dia cari jari dia untuk isap..kalau ummar nak sedap lagi, dia tarik baju dia isap..layan kan je tp aku tak suka dia isap jari..takut kembang jari jemari dia..berkematu ke..heeee..   kalau cuti dok umah sabtu ahad time dia tak nak tido, isap susu setengah jam sekali aku rasa..sampai aku rasa pancit dah aku punya kilang susu nie..sabtu lepas..bagun kol 7 kol 12.30 baru dia tido pagi..tak meragam tak pe..aku layankan je..   setiap hari 6.30 mata dia dah cerah dan dah berborak..tido dia klu hari kerja 7-8 malam tu dah tido dah..sampai pg ok..tak bangun nyusu pun..sian anak omak ni..   aku harap Ummar baik-baik sahaja sampai besaw..amin   tapi kat taska minum 5 x 4 oz susu campur 1 x 4oz = 6 x 4oz..huhuhu..Aku takut la stok susu aku terjojas,,hehehe tak pe tak pe..tabah mengepum la aku nie..   tengok la badan Ummar sihat Alhamdulillah.. 7/12/2012 nie check up jantung Ummar. kawan-kawan tolong doakan lubung kat jantung Ummar tertutup. Supaya Bila besar nanti dia boleh aktif-seaktifnya..Insya Allah..  
Rabbi Yasir Wala Tu'aassir Ya Karim..





















2 comments:

nur said...

geram la tgk ummar yg chubby ni...

Yaati Nor said...

haah kak mmg geram..saya klu dengan dia mmg rasa nak kepit2 nak picit je Ummar nie..Pejal tu badan dia tu..hihihi