Followers

Thursday, April 19, 2012

Nak Makan sama ke dengan mengidam

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Aku terasa nak makan sama ke dengan mengidam ?

Kuih Cara gula. Ni kena buat nie..huhu tapi mkn sorang2 tak berbaloi

gmbr aku google je..Tqresepiraidah.blogspot.com

Sotong kangkung. Dah Makan kat taman sentosa Jb ari tu tp tak memenuhi citarasa. Kena buat kot. Nak yg sos kicap2 tu..Mn nak dapat area lembah Klang nie yek?

Satay. Nak yang kat bawah rumah mak mertua. Tepi Hway Karak tu..Seberang jalan Kg Bukit tinggi tu..Waaaaaaa...Ngada2 kah aku ni?hehehehe

Rendang Ayam Ibuku. Last but not least..hahah nak rendang ayam ibu je..tp nak ayam dia yang ayam pencen. nie tak request lagi kat ibu ni..huhuhu..Rendang Hitam N9 ibu aku punye. Selalu ibu buat time raya @ kalau adik2 aku yang ngada2 nak balik hostel..hehehehe.

sekian tu je nak makan..aku tengah lapor gilo nie..huhuhuhuh

k.caw cendol.

No comments: