Followers

Thursday, December 8, 2011

Jiran aku call sebelum lunch tadi..

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

tahu je lakan kalu dok rumah flat.jiran2 sangat prihatin. itu memang tidak dinafikan. kadang2 rasa bersyukur kadang2 rasa rimas.
ari nie jiran aku call bagi tahu rumah sewa En asben, atas umah aku 'berasap' mengelabah aku. tu pun dorag tahu sebeb sebelah rumah tu ada buat renovate jadi indon tukang tu yang peran. rumah sewa asben disewa oleh bangla. aku dah penik call en asben suruh dia bagi tahu penyewa dia tu. penyewa dia keje kat rumah kedai berdekatan rumah kami.
rupa2nya dia panaskan kari pastu tak tutup api.dah berlubang dah periuk dia.agaknya dia panaskan terus gi keje kot...aduh bisa gugur jantung macam nie. asben aku cepat suruh aku follow up dengan akak call aku tadi. yelah takkut umah tu terbakar.
akak tu kata klu bagla tu balik mmg dorg pakat pecah pintu..sebab takut jadi kebakaran yang besar. macam2 la jiran aku nie..aku pun setuju kalu dia pecah pintu tu..selamat semuanya..

k. caw cendol..

No comments: