Followers

Thursday, December 22, 2011

Ada Handphone Kalis Air?

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

hahahah sekarang aku xde handphone. Dah rosak sebab dah kena bawak mandi time gi sungai congkak ari tu..sekali sekala rasa macam aman je xde hp nie..kadang kala aku rasa sunyi...huhuhuh..aku kalau ada hp pun aku tak suka call...aku suka sms je..sebab aku rasa kalau aku cakap dengan hp mmg fail..macam tak tahu nak mula cakap apa dulu..heheheh ada ke orang macam aku nie yek...asben aku marah kalau macam tu..

dan sekarang aku sangat sayang duit aku nak beli hp..walaupun ari nie dah  bonus dan cek claim dah dapat. aku tak tahu la nape aku nie sgt syg duit2 tu..ke aku nie kedekut yek..heheheh..hp barang RM100 pun boleh dapat kot..tapi aku nak mintak Eb Asben kot2 bg hadiah krismas hp ke..tapi en asben kata dia nak cari hp yang kali air..ade ke?dia kata ala yg ada cover macam orang bawak kamera tangkap gambar dasar laut tu..macam mana yek...aku tak boleh bayangkan..

kalau kawan2 ada cadangan hp kalis air bagi tahu la aku yek..

sejarah hp aku..
1. masuk mesin basuh kena rendam 2 jam..jemur kat panas..boleh hidup lagi..amin..
2. bawak mandi sungai songkak..jemur kat panas..hidup mati hidup mati..aku asume dia dah mati terus..heheheh
aku pakai hp cap samsung  model yg RM100++ tu je..ada kamera bodo2 tu je..tp aku la..asben aku pun kagum dgn hp tu..hehehehe

sape rs byk koleksi hp cap ayam tu..bg la aku pakai..huhuhuhu

k caw cendol..

No comments: