Followers

Friday, September 30, 2011

Hong Kong

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

sape pernah gi hong kong? apa ada kat hong kong yek? ada ke kawan2 yg ada blog nie dok kat hong kong yek?hehehe..

sebenarnya bulan depan en asben nak gi hongkong trip kerja ke sana..ada lawatan apatah..
aku plan nak kirim2 apa best kat sana yek? en asben kata mahal2 kat sana.

ada ke crochet yarn kat hong kong yek. handbag dia mcmn pulak yek..aku nak, sebab handbag aku hampir terputus tali nie..skrg aku pakai handbag setelah sekian lama tak pakai sebab ms BFkan zahra mmg bawak beg pum je aka beg sekolah je..hehhehe..

aku nak crochet yarn dari hongkong dan handbag je.harap2 dapat la.insyaallah.

ada gak berangan nak gi Disneyland Hongkong tu, tak dapat tu Disneyland Singapore pon ok.Singapore macam ok, dah propose dah. sekali malam tadi, en asben kata. sekarang nie kita kena berikat perut sebab nak beli rumah tanah pulak. nak ikat perut macam mana aku kata. lepas nie dah tak payah bercuti2 malaysia. kami suka berjalan. Masa Bday aku tu bcuti kat Kondo TNB.hehehe.tak cite sebab dah bosan.

kalau tak esok nak gi pangkor tapi tak jadi kot..Ijan kawan kami, inspektor gajet tu ada kes pulak. Orang jahat nie, boleh tak jadi baik jap kami nak gi bercuti. kalau jadi pangkor nie, nie la kali terakhir kami bercuti2 Malaysia kot. tapi kalau orang jahat tu dah kena tangkap boleh la gerak pagi esok kot..tengok keadaan la.

k. la.

caw cendol.




No comments: