Followers

Tuesday, October 4, 2011

Situasi A

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Pagi ni aku on the way gi keje ada kemalangan, tapi bukan hala ke opis aku, tapi laluan bertentangan. Pejalanan aku dari puchong ke bangi, opis aku berjiran dengan UNITEN. kemalangan berlaku selepas MAEPS. ak pon tak tahu korg boleh bayangkan ke tak. situasi ne aku tengok dah jem dalam 500m, ada ambulan tapi aku tak tahu la mati ke tak. jalan aku gi opis nie, jarang jem tapi aku rasa kalau ada kemalangan mesti mati kot. 2 kali aku tengok kemalangan mati.

situasi A,
kemalangan ada embulan jem 500m aku jalan lagi depan. ada satu macam bas hitam dari jabatan penjara. tengah bungi neno neno neno!!! tu..aku rasa tu nak bawak banduan gi mahkamah tu. Persoalan aku, macam mana yek kenderaan Jabatan Penjara tu nak lalu  kat situasi A nie..sape ada pendapat agaknya? jom share...aku terfikir tapi situasi tu dah berlalu dan aku tak boleh nampah dah..

jom share jom..

No comments: