Followers

Wednesday, September 21, 2011

Jamuan Hari raya kat opis aku...

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

skrg perut aku tengah sendat dengan makan jamuan tengahari tadi.dari kol 12.30 sampai kol2 mengadap makanan.tapi xde la aman sgt makan sebab aku amik zahra kat taska dan tempat makan adalah sangat panas.

sangat tak berpa selesa wooo.

aku pakai pakaian sedondon dengan anak kesayangan aku itu.

kepada adikku aisyah, tahniah sebab ko dapat melanjutkan pelajaran ke menara gading. ko la harapan keluarga..chhheeewwwaaah!!!! adik aku yang ngada2 sket tu ngalahkan anak bongsu peel dia wlpn dia anak ke 2nd last. dia dapat sambung belaja kat UTHM sama dengan adik ipar aku. aku bangga woo dengan dia. pandai gak budak ni wlpn byk peel dia.hahahha...chah klu ko baca sabar ye la yek...

dia mula2 tak dapat sambung U skali dia buat rayuan dapat plak..rejeki gitu..ari jemaat tahu dapat masuk, sekali ari nie kena daftar. dahla ari sabtu nie dia nak konvo kat poli jitra..kesian budak tu..dah la aku baca kat fb dia klu tak dtg konvo nanti putus kawan la putus cinta la..hahaha aku mandai2 je..hehehe..dah la ayah aku bising sijil diploma tu bila2 boleh amik, sambung belaja lagi penting la aku aku bising2 kat dia..minah dalam delima(mcm buah delima pulak)heheheh, apa2 la chah, janji lagi 4 thn ko dapat ijazah sarjana...ijazah aku dah terkebur dengan yuran 1k++...hahahaha..

chah : ada harapan la ko mintak vroomm2 kat ayah..klu ko dapat vromm2 jgn plak begaduh adik badik sudah..hahahahah (aku yg batu api)hahahahaha

pagi tadi aku call tgh daftar nie call tak dapat2 lagi..

kesian kat ibu ayah aku satu hal..ari nie kena gi anta dia daftar kat batu pahat, sok lusa kena gi jitra pulak..huhuhuhuh

3 comments:

Amiizaa2001 said...

heheheh comel jerk.....lama tk tgk zara, auntie rinduuuuulah:):)

Yaati Nor said...

ibu zahra nie malas nak upload gmbr sebab kabel kamera buat hal la auntie mieja..heheheh..tapi last dia dah penat..saya paksa minum air sirap dia mengamuk abis dia siram kat baju saya dan dia..nasib tak tinggal tanda..pastu balik naik van dengan geng akak2 4thn yg dtg buat pesembahan.heheheh

~fatin~ said...

ko ni nak citer jamuan raya ke nak citer pasal adik kau.. hehehehe...