Followers

Monday, September 26, 2011

Aduan rakyat dan terima kasih kawan2

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

cewahh tajuk poyo je...aku sebenarnya rindu bebenor nak tulis blog nie. tapi aku tulis blog suka letak gambar. masalah skrg, kabel kamera aku ni, card reader aku tak mengizinkan untuk dicucuk di PC opis aku. agaknya PC nie pon paham, xbagi aku buat menda yang sewenang2nya...hahahaha..tapi aku still blogwalking.

macam2 aku nak cite, nak cite pasal raya, pasal zahra, pasal projek crochet(mengait), projek menjahit. birthday aku..huhuhuhuuhuhu.

xpe la yek kawan2 yang baca blog aku, tapi ada ke yek orang baca blog aku. kadang2 aku terfikir aku ke orang tengok dan baca blog aku.uhuhuhuhuhuh.

kepada yang buka baca, terbuka dan terbaca blog aku, aku ucapkan terima kasih banyak2. sebenarnya blog nie aku buat just macam diari kehidupan aku yang aku catat kat alam maya. untuk kongsi dengan kawan2, meramaikan lagi kawan2 dan tak lebih dari tu niat dihati ini.

Dengan sokongan kawan2 dan silent reader aku rasa baru berjaya seseorang blogger itu.hehehe aka gak cita2 aku nak jadi blogger tegar. aku suka kalau berblog tapi mendatangkan RM...hehehe

kepada nana follower ke 100 dan follower2 lain terima kasih banyak2.

k.
caw cendol!!!

2 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

nak tgk gambar zahraaa...missssss zahra tomei2:):)

Run Away said...

.../salam kenal...;d