Followers

Friday, June 24, 2011

Semalam Malas nak masak..

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

semalam malas nak masak, tapi PIL aku datang sebab adik ipar aku dak sofiah (yah) tu nak amik bagasi..pelik betul sebut bagai, luggage (betul ke aku eja ni)hehehehe..dia nak gi China..ikut rombongan UTHM depa...Yah dah mintak sponsor tu, nanti bawak balik menda ok2 sket tok kami..

aku yang malas semalam kena la belanja dorang makan..en asben tak gaji lagi..Layan D'arab Cafe, Puchong Utama..dekat je dengan umah..layan..tapi sebab kebuluran tahap gaban...gaban dah lupa nak petik gambar..

kenangan tu ada dalam perut..makan 5 orang tapi order 4 makanan je 70++..layan je la..nak makan sangat..en asben kata mengidam ke?tak la memang dah lama ushar2 kedai tu..hahahah sedap..

makanan arap yang aku penah makan :

1. SABA, Cyberjaya : Sedap & berpatutan
2.Tarbush : Sedap dan mahal gilo
3. D'Arab cafe, Puchong Utama : Sedap & serdahana
4. Briani Arab, Foodcourt UNITEN : Sedap & Murah


So, Kalau korang nak makan mana2 makanan arab diatas semua aku advaise..Aku nyesal semalam tak order kambing..kambing dia..layan.. jusi..memang sedap..en asben bagi aku rasa sikit je..pasal makanan en asben kata aku sanggup berbunuh2an..hahaha..kalau ada cite berkaitan sebab makanan aku sanggup bunuh2an aku cite yek...hahahah..

aku dah penah cite aku nie suka benar dengan makanan orang..yaati lain kali apa abg order ko pon order..jgn order menda lain..pastu mintak kat2 abg..(hahahah peringatan tok diri aku)

ari nie pon malas nak masak..cam ne tu...hehehehe

k. caw cendol!!!!

No comments: