Followers

Tuesday, June 14, 2011

Busuk la & Minggu Safety Week.

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

semalam tengahari aku masuk2 je kat tempat keje aku kat Library nie, sekali aku terbau..Bau yang tidak menyenangkan..Haru!!..aku buat la report tok di siasat..bau apakah itu..suspek adalah bau tikus mati..

pagi nie masuk ada bau lagi..pihak yang berwajib dah panggil dah pihak pest control.mereka yang kena buat keje tu..tapi semalam dorg cari tak jumpa.pagi nie ada bau lagi..

BUSUK wei!!!

3 hari nie isnin selasa rabu..kat opis aku ada Safety Week..jadi ada la macam aktiviti.

semalam pemeriksaan kesihatan
arini cite pasal nutrisi pasal herbalife..ok la herbal life tu..tp kopak duit..tapi apa yang aku simpulkan sama je macam Melilea.Konsep dia tak payah makan. Hanya makan makanan kesihatan tu. Tapi Melilea jauh lebih murah. Aku fikir2 balik aku nak diet amalkan Melilea semula la..

Korang penah tak dengar Melilea?

apapun Herbalife tu kata aku kena minum bayak air. Setiap 25kg berat kita, kita kena minum 1 liter air.aku kena minum 3 liter + 2 liter sbb dah lebih berta badan. kena la minum palan2 praktis.

padahal hari2 aku wajib minum 2 liter sebab aku nyusu badan. sekarang nie kena tambah lagi..huhuhuhuhu...air2...

k.

Caw Cendol!!!

No comments: