Followers

Wednesday, April 27, 2011

Stop pumping but still breasfeeding

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

sedih je nak buat entri nie..bulan depan zahra 2thn, bulan ni aku dah stop pumping..sebabnya pump spectra 3 yang aku guna aku telah pulangkan kepada tuannya semua.. tuanya dah dapat baby boy sabtu lepas 23/4/2011

terima kasih tak terhingga aku kepada kak awin kerana pinjamkan aku spectra ko hampir 2 thn kak..jasa ko amat aku kenag sampai bila2..dengan pump tu juga aku berjaya fully breastfeed zahra leboh kurang 1thn 2 bulan mcm tu klu tak silap aku..aku harap kak win ko pon berjaya fully breasfeed anak ko..ko kena tabah kak...mmg anak nangis..kdg2 dia nangis bukan sebab tak cukup susu..mgkn dia tak selesa sejuk ke..aku bkn pandai sgt tp aku rs asben ko lg pakar kot...hehehe aku touching la pulak...

tapi aku syukur sangat2..harapan aku lagi ramai kawan2 dan sedara mara aku fullybrasfeeding bukan benda tak baik pun harapan aku nikan..

dan lg harapan yang best skali klu anak no 2 nny aku nak ada pump sendiri..horey..abg baca la entri nie...hehehehehe

entri ini catatan tok diri aku bila berakhirnya perjuangan pumping aku..

k.cow cendok..

No comments: