Followers

Thursday, July 8, 2010

Pagi2 lagi zahra dah Buah Hal

hemm arinie bg pagi zahra dah nangis2 bg dedek ok jap tak masalah nye dah 7.20 pg aku tak siap lg nak gi keje..zahra di skool mmg dgn baju2 tido tu skali..dah dedek dia nak bergayut plak pg2..aku malas nak layan..bersiap2 nak gi keje..angkut zahra, senyap kejap dia..

duduk je dlm catseat dia menlalak beia2..ni dah lambat nie..bg dedek lg dlm kete bwk umah..aku dok umah teras 8 tingkat..paham2 je la, payah nye nak bwk turun brg2 cam ne..dgn babah zahra tak tlg anta dia pg nie..aku suspek zahra mengamuk sbb babah dia tak anta dia sampai kete..

dah tak larat aku nak layan letak je kat carseat tu..jln je terus gi opis..xtahan aku..termarah la dia sket...up tinggi gak la suara aku..kawan2 mcmn nak sabar dari marah anak sekecik zahra (13bulan++ tu yek?) aku mmg perasan klu zahra buat hal aku mmg kurang sabar...babah dia pun mcm tu..pastu jln terus gi opis..tak layan dan tak pandang dia kat carseat tu..dgn dia tak pakai tali pinggang (mmg bahaya) last dia senyap sendiri..nasib baik dia senyap..klu tak nnt aku tension lg...hasil nye aku sampai opis kol 8.05 pagi...lambat ari nie...hhuhuhuhuhu

No comments: