Followers

Monday, July 5, 2010

Breast Caring & Breasfeeding Event At Petronas Permata

pada 18/6/10 baru2 nie(baru ke heheheh) aku gi ke Petronos Permata iaitu jiran opis aku...bagus dorg nie buat event ajak sekampung atau jiran skeliling opis dorg..aku dpt jemputan nie terus bagi nama...aku lebih tertarik kepada breasfeeding event tu berbanding breast caring tu...tp dua2 sama penting bagi aku..aku yg tak fluan BI nie gi sana paham 100% pasal breasfeeding tu sbb nak seribu dayakan aku cuba gak paham smua butir kata2 Pn Rita Rahuyu. Tp PN rita klu akak ckp melayu lg best..lebih mesra gitu..sbb yg hadir majoriti Melayu...



Apa aku belaja :
  • mcm2
  • khasiat susu ibu..
  • yang paling aku suka, belajar perah dedek guna tangan..ms belaja guna dedek bola tu..tak sabar2 nk blk opis nak praktis..kan praktis make perfect..tp sampai skrg tak perfect lg sbb ms perah tu masih meleleh lg..pastu aku pandai guna tangan kanan bila guna tangan kiri kekok la..ada sape2 ada tip untuk expert perah dedek guna tangan kiri?
  • aku belaja perah guna tangan sbb walau pun aku pump guna Spectra 3 tp aku dapay rskan masih ada lg susu yg tak kuar dedek rs masih berisi lg..bila guna tangan itu sudah tidak terjadi lg..seronok sgt!!! dapat ilmu tu..



ini gambar aku dgn Pn Rita..Yeeehooo!!!

ini je la kot cite masa gi event tu...aku suka sgt!!!!

No comments: