Followers

Wednesday, July 14, 2010

Happy Our 2nd Aniversary 11/7/2010

Ahah 11 Julai 2010, genap usia perkahwinan aku selama 2 thn. Hasil perkahwinan kami, kami telah dikurniakan hasil cinta kami dengan seorang anak yang bernama Zahra. Alhamdulillah kami telah ada rumah sendiri masing iaitu rumah teras 8 tingkat 1 kat tingkat 2 dan 1 di tingkat 3..nnt lama2 blh buat panthouse(beranagn ajee)buat tangga kat dlm hehehehe..tu la hasil2nya atau pencapaian..

ada pencapaian yg aku tak capai2 lg..nak sambung belaja dan susukan zahra 2thn atau lbh..susukan zahra dan nak masuk 14 bulan..sambung belajar tak bila2 nak daftar..adakah misi aku tercapai nak degree sblm 30 nie...huhuhuhuhu

oh sudah melalut ini...so ahad aktiviti tido je kat umah mak mertua kat bukit tinggi, bentong..so isnin en asben belanja makan kat sini : sedap sgt..ingat ke nak mkn nasi arab sa'ba kat cyberjaya tp tak sure jln nak gi kedai tu mcmn..last2 gi sunway pyramid je la..sama je dekatnye klu dari puchong utama tu..




ini air lemonate..masam bangant..hampir tak blh minum sbb kena byrkan akuu telan je sampai abis..huhuhu masam..ini budak tak be have hari kejadian..xnak duduk kat bb chair dia..pastu melalak..geram..baju selebet sbb nak cepat..tak tukar pun baju zahra..tgk zahra pakai baju sape untie naza...hehehe rasmi terus..tq untie naza sbb sponsor baju saya hari kejadian..lapar & ngantuk



ini nasi arab..nyam2 sedap...
ini kentang campu daging kambing cincang..i like it..i like kambing...heheheh sedap nye..lamp chop..teringin la plak..
ini salad..ada terung..timun..salad daun tu..tomato..ada mcm capati dia goreng (sedap)..citarasa org arab atau barat yg masam2 nie aku tak blh bla..1st time aku tak suke mkn salad..yg ini sbb masam sgt2..tak blh nak mkn..salad malaysia aka kerabu jugak sedap dihatiku...lapar la plak..



No comments: