Followers

Wednesday, March 6, 2013

sangat2 tak de mode

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

hari aku dah rancang apa akau nak buat bila datang keje..tapi aku jadi tension dengan keje aku..bos akudah tukar..bos lama ok..baik dan boleh toleransi..bos baru, mcm tak boleh kaw team je..pastu semalam dah ada keje yang boa bagi..ingat nak buat petang nie..pagi nia nak buat keje lain..

tetiba ada pulak yang bukan bos aku yang arahkan aku buat keje..aku jadi tension..sangat2 tension..nama je az tapi semua keje2  kerai aku kena buat..dah lama dah aku sabar nie..benci benci..yaati sabar la banyak2..tak pe la aku sabar..nanti umur 40 aku dah nak besara dah..

caw cendol!!!



Rabbi Yasir Wala Tu'aassir Ya Karim
























































































No comments: