Followers

Wednesday, June 13, 2012

Barut Baby

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Siap akhirnya 4 helai barut biasa aku buat untuk baby..Rasa macam best sgt..Yang satu terbengkalai semalam aku siapkan balik keje semalam..sikit je pun lagi yg tinggal kena jahit..tak sampai 3 minit kot aku jahit..huuhuhuh..nak set benang tu yang lama..

Dah terajin semalam..konon2 nak tampal seluar zahra, seluar tu berlubang sikit je tapi jadi berlubang besar terus seluar tu..hahah aku nak tampal seluar pun gagal lagi...huhuhu..seluar tu guna kain T-shirt..jadi kena guna jarum lain kot..bila dah cubaan gagal..selamat la mesin jahit tu aku selubung..terus ajak zahra gi mandi..

lepas maghrib semalam kita gi Saujana Utama & Puncak perdana..En Asben ada urusan..pastu makan kat umah akak aku kat Saujana tu..12 mlm baru gerak pulang..zahra dah tido tu terus segar jumpa adik beradik susuan dia tu..main tak ingat dunia..pastu tak blh bgn pagi nak gi sekolah..

malam nie zahra kena tido awal esok nak Rombongan Taska dia..Ke Taman Burung dan Planetrium..Hahahha tak dapat aku bayangkan budak 3 &  4 thn gi rombongan..Aku layankan je..Aku ikut sekali..

k.Caw cendol...

No comments: