Followers

Wednesday, May 25, 2011

Happy Birthday to My Big Baby Zahra yg Ke 2..

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Ari ni genap la usia anak ibu yang tersayang yang ke-2..ibu hadiahkan kasih sayang pada zahra selama ini yg ibu curahkan..babah pulah hadiahkan zahra, chair & table Pooh..Zahra suka sgt dapat hadiah semalam..abis hadiah tu zahra nak tarik masuk bilik keluar bilik...

pagi nie semperna bday zahra ke -2 zahra hadiahkan ibu & babah, bagun pagi2 seawal 6 pagi..lps tu nak gi skool zahra melalak..

perkembangan zahra 2 thn zahra dah pandai cakap tapi pelat2 lagi..ibu tanya nama sape zahya jawap nama zahra yayah..

bahasa zahra :
nama - yayah
mandi-ndi
susu-susu
susu ibu -tetek
makan-mamam
kasut -shu
mak su(adik aku atikah),ashu (adik ipar aku sofiah) - shu
Shikin kwn skool -cincin
upin ipin -pen

skrg nie bila ibu pegang beg make up ibu zahra pun nak juga..zahra suka nak pakai bedak dan lipstik ibu,,dah mcm mak nenek dah zahra nie..
bila bukak baby tV zahra nak tgk upin ipin pulak..ini sume ibu yg ajar..bila ibu bukak youtube nak tgk crochet zahra pun sibuk..ibu sogok zahra dgn Upin Ipin kat you tube..bila balik umah nenek zahra nak upin ipin bila gi umah uwan zahra nak upin ipin gak..pening kepala ibu..ibu kena cari CD upin la mcm untie cikin beli untuk rayan..
nnt ibu tny untie cikin mn dia beli yek CD tu..
celebret bday zahra kat skool ibu buat esok yek..ari nie ibu tak gaji lagi la syg..hehehe esok ibu beli kek..

apa-apa pun sayang ibu..ibu sayangkan zahra..ibu sllu rotan zahra klu zahra merengek tak nak cakap betul2 dan bila zahra nakal..tu semua ibu buat untuk bagi zahra ingat..dan nak jadikan zahra budak baik tau..zahra budak baik..u are most cleaver girl in the world..i love u sayang ibu zahra..

4 comments:

Huszaini said...

happy birtday zahra! waaa.. dah pandai cakap nih!! lepas ni mesti lagi riuh rumah dengan suara Zahra!!

Cute MuM said...

happy birthday zahra..
semoga jadi anak yang baik yer..
:)

Amiizaa2001 said...

Happy birthday buat zahra...muahhh muahhhhhhhh......:):)

auntie ingat kat zahra, sebab selang sehari jerk dgn balqish:):)

Yaati Nor said...

terima kasih semua wish bday zahra..mmg riuh pon..tp makin besar nie makin suka plak dia merengek..sbb dia cakap ibu tak paham kot..hehehehehe