Followers

Thursday, May 5, 2011

Aku tengah gila nak belajar Crochet..

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

hahaha jangan gelakan aku yek baca tajuk tu..memang betul angau la nak belaja buat crochet ni..aku cuma tahu buat tali air(chain) je ..tu pon belaja masa sekolah rendah..hehehe kira ok la tu ada basic..

sape pandai..tolong ajar aku???

aku belaja kat internet cari la..teknik2nya how to learn crochet..boleh la sket2..baca memang pening..kena belaja live..

aku nak buat amigurumi sebenarnya..bunga2 ke..

tapi malam tadi aku bukak Youtube- Art of crochet by Teresa..layan...boleh la sket2..
nanti bila saya masukan gambar yek..saya belajar buat, Double Chain malam tadi..

tapi aku budak baru belaja..

buah cempedak diluar pagar,
ambil galah tolong jolokan,
saya budak baru belaja,
kalau ada idea kawan tolong tunjukan...

k semua..

caw cendol!!!!


3 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

waaaaaaaa bestnyaaaaa....nanti dh siap tunjuk tau:)

YAATI: telekung tu akak beli saiz 4thn. Tp awak pandai jahit, jahit sendirlah utk zahraa lagi best:):)

dalia said...

Hehehe..mak KD pandai bab ni..kalau time rajin dia..boleh siapkan 1 set pelapik kusyen tu...topi, seprah, sarung bekas air minuman pun...

tapi KD..alahai..tangan keras!..sama ler mcm yaati..pandai buat tali air jer..kah3...

Teruskan usaha!...

Yaati Nor said...

KD : sayangnya KD tak belaja..bak sini mak KD saya nak belaja..huhuhuhu...
Kak mieja : blh la jahit sket2 tp mesin jahit xde la kak..kat umah ibu pon dah rosak..tu yg rs nak tangkap 1 mesin jahit tp apakan daya tangkap gmbr mesin jahit blh la...