Followers

Monday, February 28, 2011

Gembira bercampur sedih

Semalam aku break1st kat Ipoh Station Antique Cafe@ Puchong Utama..Sedap dan lazat. Bersama2 kwn2 En Asben Laili, Sapek dan Robot. Sedang nak order air...anda semua harap maklum aku adalah pengkopi yang tegar..dan Harap maklum juga Laili juga breasfeeding mcm aku jugak..

sedap nak order air..aku dgn sedap tekak nak la order kopi terbaik cafe tu...sekali Laili tny aku..

laili : ko order air apa..
aku: aku order kopi la
laili :kopi kan akan buatkan susu kurang..
aku :heheheheh
En Asben : patot la susu kurang, pastu kata emosi la apa la..tak bagi tahu pon kata kopi tu blh kurangkan susu..
Laili : sori aku tak tahu, safri tak tahu..
aku :hehehehhe
Laili : aku nak bykkan susu aku minum air logan dalam tin tu
aku : aku tahu, tp tak larat nak minum manis sgt
laili : minum la dgn ais

kesimpulan perbualan tersebut..itu la kali terakhir aku dapat minum kopi..

dan En Asben makin sayang kat aku..dan ambik berat pasal penyusuan susu ibu..
En Asben : Lepas ni afi belikan 1 karton air logan
aku : ok

tapi malangnya En Asben cari kat C4 tadi air Logan xde..En Asben Call

En Asben : air logan tu dengan kurma merah tukan
aku : haah
En asben :xbyk la ada pon yg kamek2air tu tak gelomour ke?
aku :haah..gelemour di kalangan ibu2 menyusu nie je..

tu la..aku harap en asben lagi syg kat aku..Kot2 2,3 tahun lagi ada anak no 2 blh kot mintak Madela Free Style..heheheh aku berangan je..heheh

No comments: