Followers

Tuesday, February 1, 2011

handphone ku Hilang kat kedai pisang rasanya

kejadian nie berlaku ms nak beli pisang nak buat pembalasan untuk majlis risik jadi majlis tunang akak aku..akibat kecuaian yang melampau aku..aku sudah lupa mn aku letak hanphone aku..cicir kat kedai pisang ke..terjatuh masa aku bagun dari kereta ke..hAaaaaaaaa sgt tension pikir punca kehilangan handphone aku...malam nie atau esok gi amik sim kad aku kat sunway pyramid, situ je ada maxis centre..pastu cuba sim kad handphone yang ada kat umah..klu blh on pakai handphone tu je...klu tak kena berkorban beli HANDPHONE BARU.....

aku nak handphone baru..tp aku sgt syg dgn duit aku nak beli hp...huhuhuhuh...hp lama pun en asben kata hp tu penyendah pintu..padahal dia yg belikan yang mcm penyendal pintu...tp sebenarnya lagi best xde hp nie..xpayah risau nak bawak ke hulu ke hilir hp tu..pantang en asben klu aku tinggal xbawak hp gi mn2...mn gi kena bawak...sampai adik badik aku kat ampg kata. mmg la blh hilang hp bersepah2..hehehehe en asben kata klu gi mn2 mst hp di sisi..tu yg dlm umah kat mn2 mst ada hp...

aku nie pulak jenis pelupa..bwk hp gi dapur tinggal klu dah nak gi depan..sama je jadinya..nnt en asben hubungi xdapat..hehehehe hangin je..en asben..ye lah klu Urgent2 susah xdapt contact...tp lagi best xde hp..bebas..,..hhehehe

k la...chow cendol

2 comments:

Mieja@Amiizaa2001 said...

yati,

mintak baru kat hubby....:) iphone 4lah ..:):)

Yaati Nor said...

klu dapat kak..kembang hati koyak spander saya kak..hehehehheheh..