Followers

Thursday, December 16, 2010

Kencing Malam

ni la kakak2 zahra&abg2 dia..babah, mak tam, mak su pun ada..ini anak buah belah aku ye!!ada yg sesusu dengan zahra..zahra minum susu ibu mereka

Semalam 15/12/2010 tidor aku dikejutkan oleh zahra...waduh2 parah ni..4.45 am...nangis2..tengok2 lenjun budak kecik nie..1st time sepanjang nak masuk 19 bulan ni aku kena tukar pampers zahra di ambang pagi2 sepie tu..hahah zahra punye pamper sampoi bocor2, habih..
nak tahu sebab apa?
malam sebelum tu, adik dengan akak aku dth, nak uruskan umah dorang tok disewa.. sekitar umah aku..maklum la teres 8 tingkat..umah aku tingkat 2, umah asben tingkat 3, umah akak aku, abg ipar aku, adik aku kat tingkat 6.Dorg beli sekali sederet..aku la beli dulu..pastu baru hasut dorg suh beli kat situ..aku duduk dorg wat sewa..sape nak sewa kat puchong utama bagi tahu yek..

berbalik kepada cite adik & akak aku dtg...aku jamu la fun fries je..pastu dorg nak minum milo terapung..haaa apa lg buat la se jug kecik je..tidak lupa jugak dorg nie dtg dengan 5 org askar(backup tu) anak2 buah2an aku...hehehe 4 org kakak2 zahra dan 1 org abg zahra dtg..apa lg!!naik taring la zahra..orang minum milo dia pin nak..bedal je la..milo ais pulak tu...zahra punye kede_kut...mak aiii!!ibu letak 1 pring fun fries tok kakak2 dan abg, dia yg nak mkn semua makanan tu...perangai kedek_ut, tak tahu la ikut sape..
uhuhuh sebab minum milo ais la zahra kencing malam tak ingat..huhuh

k la
Caw Cendol!!!

No comments: