Followers

Friday, December 10, 2010

Aku Seorang Pelaja.

Berdebar-debar hati aku nak daftar sebagai pelaja kat Uitm ari ahad ni 12/12/2010..Hotak aku dah berkarat ni, dah 6 tahun tak belaja.kKuar Poli dulu masa tahun 2004.Huuuii lama jugak aku dah abis belaja rupanya..mahu tak lama!!anak dah sorang..huuuiii tak sedar2 lagi aku ni..
Apa yang aku takut nak belaja ni...korang tahu? Aku takut nak belaja dalam BI..hhuhuhuhu poning2..
tapi aku yakin aku boleh bawak..

kawan-kawan doakan kejayaan dan kebijaksanaan aku yek..

Amin..

5 comments:

Imaan09 said...

boleh..boleh..mesti boleh punya!

sekamar rindu said...

salam..


yakin boleh..Insyaallah usaha tangga kejayaan..:)

* follow ur blog...

sweetie siti said...

ala boleh punya...
good luck bebe...

Yaati Nor said...

terima kasih kawan2

awin said...

boleh nye, anak dh besat dh yati..ko buat course ape weh?