Followers

Monday, November 8, 2010

Aksi terlampau..

cuti deepavali kami balik umah mertua kat Selesa Hillhomes, Bukit tinggi.Pastu hari ahad En. Asben terajin pulak pi balik kampung mama kat bentong.pagi ahad dah kuar, elok plan balik puchong pg tu. plan dah bertukar.

Hari ahad di Bentong, Kg Jalan Tras.hehe betul ke tah aku nie..


gambar xde kepala nie la aksi terlampau zahra..dari pagi tak tido tu dah nak dekat kol 2 kot, jalan pon dah tak betul tu.pastu tarik baru tutup kepala pastu tak reti bukak balik..jadi hantu kom2 la xde kepala tu.nasib tak melalak..ambik gambar dulu..

3 comments:

Nota Put3 said...

amboi..amboi...mama zahra....

Nak tahu tak zahra.. masa mama kecik2 tu pun kan..kan...kan...mamapun sama macam tu...lagi byk aksi terlampau...heeeee ..heee

Momma Mia said...

terlampu sungguh aksi tu...
oo jd antu kom kom.. tankutnyaaa
hikhik

Yaati Nor said...

untie : ibu zahra aksi melampau bukan terlampau.
momma mia :hehehe