Followers

Wednesday, September 22, 2010

cerita hari ini..

hari nie 1st day bb zahra gi school setelah lama cuti 9/9 - 21/9 zahra cuti..nasib baik dia nak dgn pengasuh pagi tadi..pagi tadi travel dari ampang ke opis bangi..nasib baik zahra nangi2 dlm kete bagi susu bagi baby snoopy kat dia jalan senyap..lega aku..tak lama lepas tu tido kat car seat dia..fuhh lega sbb pejalan dari ampang ke bangi sangat mencabar byk kereta dan the way we jem..klu dari puchong ke bangi selesa boleh bwk laju2 20km/30 minit je..heheheh

semalam dan isnin maksu tikah yang jaga zahra kat umah uwan..zahra behave maksu jaga tido pun lama sampai nak 2 jam zahra tido dengan maksu..bila ibu sampai je blk keje automatik zahra berbunyi..sah la tu..mengada2..klu tak elok je main maksu kata..memang sah tak boleh nampak ibu nie..

sebab apa aku dari ampang? haaa sebab en asben aku gi outstation ke selatan tanah air..ari nie baru balik..tu bukan sihat sangat tu..misi xsihat beramai2 masa raya ari tu termasuk la aku..
tp aku dah sihat sepenuhnye dah..babah dengan zahra je tak putih sepenuhnya lagi..

malam td badan zahra panas lg..dari rabu minggu lepas dia kejap demam kejap baik..risau aku..zahra penah mcm nie masa umur 11 bulan dulu..bercuti kat KPJ Selangor aku 6 hari sbb masa tu suspek maningitis sebab umbun2 dia tinggi sangat masa tu..aku dah tak nak bercuti kat hospital lagi...huhuhuh bosan...tp tak pun sihat la dia xde maningitis..

ari nie aku nantikan kepulangan en asben..hahah sbb dia dah lama tak gi outstation..bulan lps gi utara aku dengan zahra ikut..

yeyeyeyehh!!

No comments: