Followers

Monday, September 6, 2010

Cerita 4-5 september 2010

Sebenarnya 4/9/20 ada bday ibu mertuaku..tp telah bertindih dengan majlis berbuka puasa ayah aku buat kek ampang..camno tu?poning palo En. Hubby den fikir nak balik mana dulu dan mana nak buat keputusan..hehehe..yaati serahkan kat abg je..ikut abang la yek..tp itu semua telah berlalu..akhirnya aku balik ampang pagi sabtu..berjasakan anak En. Nor nie...hehehe..ayah ibu dan adik badikku maaf daku tak dapek tolong tempoh hari..hanya dapat tolong makan dan tapau sikit lauk..heheheh..lepas berbuka bali Selesa Hillhome, Bukit Tinggi..ketibaan kami dinanti..ehwahh..perasan aku nie..tp malangnya adik ipar aku dah balik batu pahat..baru 5 minit gerak..yah sila patah balik...heheheh


dapat la jumpe dia jap je..amik ko 1 pagi baru sampai batu pahat...ok abis cite ari sabtu..aku dengan hp tinggal kat ampang nya..En. Hubby telah potpet2..nape hp tinggal?nape kuarkan hp dari beg..bla..bla..bla..aku kuarkan dari beg sbb nanti org call tak dengar..nanti abang bising juga..mcm?aku buat salah aku pun tension En. Hubby pun tension..pantang wei barang tinggal2 nie..aku memang ada sifat cuai itu..Ampun!!!

Cerita hari ahad..aku gi mn?dari selesa hillhome kita gi Klang..ha korang tengok gambar bawah ni..takut wei..istifar je aku dalam nie...Gereje kat bandar Klang..Melawat atau menghormati kematian kawan abah aku..apa nama dia aku tak ingat...abah aku nangis..ni kawan baik dia..aku pun nangis tengok abah aku nangis..maaf ye kawan saya memang seorang penyedih ye...mama aku kat boleh masuk gereja nie..tok menghormati je..kami dok belakang sekali..bila dorang berdiri kita tak yah la berdiri skali dok je la..ni adalah 1st expirion aku wei..tok pengetahuan abah aku adalah mualaf-kristian dulu..nama abah aku Sofyard Abdullah Capel...Dari Klang jom kita gi Bangsa Hospital pantai..tengok kawan mama & abah aku..Aunti Odah..sakit jantung..sian dia..dia nie penjaga En. Hubby aku masa Hubby belaja kat ganu masa sekolah menengah..


Dari bangsa jom balik umah penat wei..tak rehat sampai hari isnin ni..pastu buka posa kat Janda Baik..Tempat baru..makan ala carte ye..kami sekeluarga je makan..booking tok 6 orang tp satu tempat makan tu, cafe dia kami yang punye..takde org lain berbuka kat situ..


Menu :

Berbuka:

1.cheese cake 4 potong

2. coklat cheese cake 4

franse toasr 6

kuih ketayap, donut, kurma, karipap..sangat sedap..


nasi pulak : lauk: daging masak lemak kentang, sayur campur, rendang kerang, sup kambing, kambing black paper sos(nie free yek cheff bagi)ahhakks..ulam2 sambal belacan dan tempoyak..

wah makanan dia sangat sedap..terliuk aku menaip nie..satu je lauk tak abis..is kerang rendang..hahahahair teh tarik..manggo jus..semua makanan dan minuman sangat sedap..perot aku macam nak pecah hari kejadian..hahahaha..nyam...nyam...

No comments: