Followers

Monday, March 31, 2014

Aku yang dulu bukan yang skrg- Jom kurus

As salam semua..
Dah jarang aku update blog..asyik la dengan fb je..blog aku anak tirikan..heheh..disebabkan Ummar breastfeeding 1 thn sahaja..aku pun tergedik2 la nak menguruskan badan..apa yang penting aku amalkan gaya hidup sihat..makan makan sihat dan exercise. .
Usaha dan pengorbanan aku terhadap makan sedap2 tak sia2..rupa2nya boleh juga aku mengecilkan badan..
Apa yang penting ubah cara hidup!!!!

3 comments:

Rizziela said...

wow..semakin cantik

nurbijen said...

wah, tahniah Yati.. byknya perbezaan... tapi betul la, kena betul2 disiplin kalau nak berat yg kita idamkan...

Nota Put3 said...

wow.. raya ni...boleh pakai kebaya la..sgt2 comel la...