Followers

Thursday, January 23, 2014

Rasa hati

Assalam semua..

Ini nak luahkan rasa hati sendiri..
Xde maksud cemburu atau irihati..ini cuma rasa hati aku..

Kalau tengok orang berjalan sana sini gi luar negara tgk fb..huhu..aku mmg baru sekali je kot gi luar negara gi bali..

Bila fikir2 pendapatan isi rumah aku..nak gi luar negara ok je kot..tp agaknya aku ni dah dilahirkan kedekut..sayangnya duit 2-4k nak berjalan luar negara..fikir balik mesti dorang dah ada rumah cantik..kete mesti dah best2 tu pasal boleh gi luar negar kot..hihihi..

Atau mungkin dorg xde hutang kot..heheh pada aku pada aku abiskan duit berjalan baik aku simpan duit tu tok abiskan duit rumah..duit kete yang paling penting PTPTN aku tu..hehehe..

Entahlah.mkita merancang Allah yg tentukan segalanya..insyaallah..

No comments: