Followers

Monday, December 16, 2013

Zahra & nangka madu

Salam semua..mari dekat..mari dekat..

Sila lihat gambar.zahra kena paksa bergambar dengan nangka tu..besaw gilow ko..hahaha

Lokasi kejadian..kat bentong.hala ke kelantan ko..tah aku xtahu tp lps batu 2 la..belah kiri gerai di..

Buah tanpa kulit 1kg rm9 pokok dia(anak pokok) rm15. Nak tahu yang lain korang gi cari sendiri..heheheh aku dah xingat..heheh

5 comments:

AMIIZAA said...

tomeinya zara...:)

nurbijen said...

Wah, lebih besar dari zahra... berat tu pun rasanya mesti lebih berat dari zahra, kan?

Syira Qahira said...

salam ,
maaf bertanya..

akak duduk selangor area mana yea?
ada ke rumah sewa dalam 500 sebulan yang akak tahu yang terdekat dgn tempat kerja di shah alam..

terima kaish.

Yaati Nor said...

syira qahira..saya duduk area puchong.Maaf rumah sewa ada kat kg seri aman tapi rumah kosong xde semua penuh.

Yaati Nor said...

syira qahira..saya duduk area puchong.Maaf rumah sewa ada kat kg seri aman tapi rumah kosong xde semua penuh.