Followers

Friday, September 6, 2013

Waktu bekerja

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...

Mulai dari 1 sept 2013 aku pilih waktu masuk kerja jam8.30..lebih relax dan santai aku bersiap nak gi kerja..xde dah lambat 1 minit la 2 minit la 3 minit dan lain-lagi..hehehe lambat sokma aku ni walaupun 1 minit..Kalau lambat kena isi borang kat opis akunie..tak sampai hati nak suruh bos sign borang aku tu..tapi selalu bos aku kawteam ke..Alhamdulillah bos baru dan lama kaw team je..ada la gak mula dulu bos baru mcm tak nak kaw team..hihihih ampun bos baru...

skrg aku dapat baru baru lagi..kerja-kerja aku kat opis lebih bertanggungjawap dan berat kerja tu bagi aku...hahahah mula2 buat fening juga..skrg mcm dah ok..harap-harap lepas ni kerja aku lebih mantap..sasaran aku 0 error..

now aku curi masa rehat jumaat tok updated blog..sebab..heheh PC aku tak boleh nak save posting kat blogspot ni..pasai apa..den pun tak tahu..hehehe

k.caw cendol..next entri..

No comments: