Followers

Friday, May 17, 2013

Saujana mata memandang..

As Salam..Hai semua...mari dekat...mari dekat...


View master bedroom


view veranda master bedroom


berjasa kepada tanah byk hasilnya


ummar baru lps muntah dlm kete..view family area

gambar diatas dirumah kami masa curi masuk rumah sendiri..pada tarikh digambar..sebab esok baru nak gi amik kunci..

8 comments:

Salma Tayo said...

ni rumah utk sewa tu kan?kat mana ya?

Fizah said...

waduh2...indah damainyaaa pemandangan...best2!..=)

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Assalam..waaaahhh bestnya rumah dh siap!tahniah tahniah..mesti byk agenda dan tentatif program ;nak deco tu nak tambah ini nak cat itu ini..eahh best2!

eh tetiba ai plak yang terober exsaited hahah

nurbijen said...

wah rumah baru dah siap...
Biasa la tu, saya mula2 beli rumah pun mmg kena jimat cermat sgt sbb duit dah lari kena bayar rumah... tapi lama2 kita boleh adjust perbelanjaan dgn sendiri :)
Pelaburan beli rumah mmg berbaloi, keputusan yg bijak :)

Yaati Nor said...

Salmo Tayo : Haah sewa..rumah tu kat Saujana Putra

Yaati Nor said...

oh kawan2 rumah itu en suami masih tidak sudi hendak dudukinya..kena sewa dulu..byk sgt projek kena guna duit byk..

Maria Firdz said...

wah.. besarnya rumah.. cntik pndgn... bestnyee..

Yaati Nor said...

maria : insya allah..